Nietypowe wykorzystanie foliowych reklamówek

Nietypowe wykorzystanie foliowych reklamówek

Każdy szanujący się celebryta wie, że na imprezach trzeba się w jakiś sposób wyróżnić, bo w przeciwnym razie nikt z obecnych fotografów nie zrobi ciekawego zdjęcia, które nie wyląduje na stronie głównej portalu plotkarskiego i nie podsyci niezdrowego zainteresowania daną osobą.

Reklamówki foliowe nie tylko na zakupy

reklamówki folioweTo prosty mechanizm. Na szczęście prawdziwe gwiazdy nie mają z tym problemu – mając odpowiednio ukształtowane poczucie własnej wartości nie muszą sprzedawać skandali, by istnieć w mediach. Choć i one lubią czasem szokować, puszczając oczko w stronę fanów i dziennikarzy, którzy wiedzą doskonale, że nie o rozgłos i lajki tu chodzi. Taki żart zrobiła ostatnio jedna z czołowych brytyjskich aktorek, która pojawiła się na rozdaniu nagród filmowych bez torebki. Zamiast eleganckiej kopertówki wybrała dwie różnokolorowe torebki foliowe, które stanowiły ogromny kontrast z jej wieczorową suknią sygnowaną nazwiskiem topowego projektanta. Reklamówki foliowe nie były puste – gwiazda schowała do nich kilka najpotrzebniejszych rzeczy, a każdą ozdobiła kokardką. Przy czym chętnie pozowała do zdjęć i wydawała się być bardzo zadowolona zainteresowaniem ze strony fotografów. Obecni na gali specjaliści od mody zupełnie nie potrafili sobie poradzić z tą sytuacją. Jedni natychmiast skrytykowali pomysł aktorki, a inni zaczęli zastanawiać się, czy te półprzezroczyste woreczki nie zostały stworzone przez jakiegoś awangardowego designera i czy teraz jako torby reklamowe nie zostaną wprowadzone do sprzedaży. Na jednym z najpopularniejszych polskich blogów modowych pojawił się wpis chwalący aktorkę za odwagę i łamanie powszechnie obowiązujących zasad ubioru. Autorka wpisu była zachwycona połączeniem nowoczesności i klasycznej elegancji podczas tak ważnej imprezy.

 

Wprawdzie na naszych czerwonych dywanach próżno szukać tak odważnych gwiazd, jednak czasami celebryci uzupełniają strój o torby reklamowe z nadrukiem. Najczęściej jednak nie jest to zabawa modą, ale element kampanii reklamowej lub jeden z punktów umowy sponsorskiej.

Close Menu