spożywczej albo kosmetycznej, zawsze towarzyszy temu wydarzeniu spore zainteresowanie. Budowane jest ono odpowiednio wcześniej poprzez wykupienie reklamy w mediach lokalnych, gazetach czy portalach. Także emitowane są reklamy na antenie lokalnych rozgłośni radiowych, dzięki czemu zasięg jest spory.
Trzeba było wzbudzić zainteresowanie
Ogromne zainteresowanie przekłada się potem na sprzedaż. Kiedy widzimy przed wejściem do sklepu roll up z atrakcyjną przyciągającą wzrok reklamą, jesteśmy na pewno bardziej skłonni by do niego zajrzeć. Zwłaszcza, jeśli ekspozycja dodatkowo jest oklejona. Folia monomeryczna na ekspozycji pozwala wyróżnić wybrane, promocyjne towary. Są one lepiej widoczne. Widoczna i efektowna jest też folia one way vision, która odpowiednio naklejona może służyć ekspozycji towarów przez lata, nie zasłaniając widoku przez szybę czy witrynę. Kiedy otwieramy nowy sklep w danej lokalizacji stosujemy sprawdzone już rozwiązania, jeśli jest to sklep na zasadach franczyzy. Wtedy łatwiej o materiały marketingowe i promocyjne, które na otwarcie dostajemy praktycznie za darmo. Jeśli nie, musimy sami zadbać o to, by otwarcie było możliwie atrakcyjne i przyciągnęło rzesze zainteresowanych naszą ofertą konsumentów. Wtedy możemy liczyć na reklamę na ulotkach czy ogłoszeniach na telebimach albo lokalnych blibloardach.
Można też pomyśleć o wynajęciu hostess, doskonale sprawdzają się bezpłatne atrakcje dla dzieci takie jak dmuchańce, trampolina, czy balony z logiem firmowym. Gadżety takie jak długopisy czy piłki plażowe.
Czytaj więcej na: http://polandmedia.pl