Reklama odzieży na blogu

Pracuję w dziale marketingu w u jednego z producentów odzieży damskiej. Zawsze skupialiśmy się tylko i wyłącznie na sprzedaży hurtowej do okręgowych hurtowni bądź sklepów. Teraz jednak nastały ciężkie czasy. Nasz szef wymagał od działu marketingu kreatywnego myślenia i pomysłu.

Odzież damska zaczęła się szybko sprzedawać

producent odzieży damskiejRazem z naszą drużyną dosyć długo zastanawialiśmy się co tak naprawdę może przynieść naszej firmie pewne zyski. Nasz prezes nie chciał rozwiązania za dwa tygodnie ale na przysłowiowe wczoraj, bo szwalnie stały a magazyny zaczęły się przepełniać. Stwierdziłam, że najlepszym rozwiązaniem będzie znalezienie młodej grupy odbiorców. To zapewni pewny zysk. Jak jednak do nich dojść? Stwierdziłam, że najłatwiej będzie odnaleźć około siedmiu najbardziej popularnych blogów modowych, gdzie zaglądają młode dziewczyny. Dać blogerkom ciuchy, aby zrobiły stylizację a kilka bluzek, spódnic rozdały w konkursie. To była chyba jedyna szansa na to, aby się wybić. Szef na samym początku był sceptycznie nastawiony, jednak się zgodził. Rozpoczęły się poszukiwania odpowiednich dziewczyn. Kiedy widziały, że pisze do nich producent odzieży damskiej bardzo chętnie zgadzały się na nasze warunki. Zaznaczyliśmy, że zależy nam na czasie. Wszystkie dziewczyny ochoczo zgodziły się na współpracę i już po tygodniu pojawiły się pierwsze stylizacje, a co za tym idzie zamówienia. Razem z rozkręceniem się naszej strony internetowej zdecydowaliśmy się rozbudować nasz fanpage.

Wszystko szło w dobrym kierunku, a co najważniejsze prezes był zadowolony z faktu, że znaleźliśmy odpowiednie środki dotarcia do grupy docelowej jak również otwarcie oczu, że nie tylko sprzedaż hurtowa ale i detaliczna może przynieść naprawdę dobre i ciekawe efekty. Firma wyszła z dołka.